1393-10-10 06:03
1221
0
8079

5 سال از آن زمستان می گذرد / حماسه 9 دی "تجدید میثاق با ولایت"، "اتحاد و همدلی"است / 9 دی باطن پلید منافقان نمایان شد

به مناسبت روز بصیرت به جمع مردم ولایی رامیان رفتیم تا نقش حضور خود را بعد از گذشت 5 سال در حماسه 9 دی و همچنین راز ماندگاری آن روز را جویا شدیم.

به گزارش گلستان ما، در روز گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان رامیان که صبح روز گذشته همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع برگزار شد، مردم ولایت مدار و با بصیرت این شهرستان بار دیگر با حضور پرشور خود میثاق مجدد با ولایت و ارمانهای امام راحل و شهدا بستند و اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

فرصت را غنیمت شمرده و به جمع این مردم رفته تا نقش حضور خود را در حماسه 9 دی و همچنین راز ماندگاری این روز را جویا شدیم.

حماسه 9 دی "تجدید میثاق با ولایت"، "اتحاد و همدلی"است

اغول طاطاری به خبرنگار ما گفت: تجمع امروز ما برای حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و اینکه اتحاد و همدلی بین مسلمانان را به جهانیان ثابت کنیم.

پایبندی به اسلام و انقلاب رمز ماندگاری حماسه 9 دی

زهرا میر طلبه رامیانی بیان کرد:ایمان و پایبندی به اسلام و انقلاب ملت ایران رمز ماندگاری حماسه 9 دی است.

طاهره نادرخانی مدرس حوزه علمیه در پاسخ به خبرنگار گل رامیان گفت: مردم در 9 دی ثابت کردند که همیشه پشتیبان رهبری هستند که این نشات از ایمان ملت ایران است .

حماسه 9 دی خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است

وی افزود: این حضور نشاندهنده پشتیبانی ملت ایران از انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است.

مردم آگاهانه در دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی خود می کوشند

سمیه گلدوی مدرس دانشگاه به خبرنگار ما گفت: ولایت مداری، ایمان و اعتقاد قلبی و قوی ملت ایران به ولایت فقیه  دلایل حضور مردم در حماسه 9 دی است.

وی ادامه داد: مردم بار دیگر نشان دادند که همچون همیشه بیدار و اگاه نسبت به مسائل جامعه اسلامی هستند و در دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی خود می کوشند و با جان و دل گوش به فرمان ولی فقیه هستند و داوطلبانه در صحنه مبارزه با دشمنان که اکنون مجهز به سلاح نرم هستند حاضر می شوند.

حماسه 9 دی حقیقت جویی و حقیقت طلبی ملت ایران است

جمعی از بانوان روستای شفیع آباد فندرسک شهرستان رامیان در پاسخ به خبرنگار ما گفتند: مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه و رهبری بودند و در حماسه 9 دی نشان دادند مانند دوران دفاع مقدس همیشه بیدار و همراه رهبری هستند و با تمام وجود به نصایح پدرانه رهبری گوش فراداده و عمل می کنند و حقیقت جو و حقیقت طلب هستند.

عاطفه اکبری در ادامه افزود: حماسه 9 دی چون از حقیقت و از دل مردم  برخواسته و پشتوانه محکم آن ولایت فقیه و رهبری است همیشه ماندگار خواهد بود زیرا مردم ایران هر روز بصیرتر و داناتر شده و بصیرت بشتر باعث ماندگاری اینگونه حماسه هاست.

وی عنوان کرد: مردم ولایتمدار شفیع آباد همیشه پستوانه ولایت فقیه هستند و با توجه به فرمایشات رهبری هر روز برای بصیرت افزایی خود تلاش خواهند کرد.

آمریکای غاصب هیچ غلطی نمی تواند  

گل بی بی تاتاری از روستای تاتار به خبرنگار گل رامیان اظهار کرد: در 9 دی ماه  سال 88 دشمنان اسلام به ساحت مقدس اسلام هتک حرمت کردند لذا با تجمع باشکوه در این روز به جهانیان نشان می دهیم که آمریکای غاصب هیچ غلطی نمی تواند  بکند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

تجلی اتحاد ملت ایران در حماسه 9 دی

هادیه سلاقی شهروند دیگر از روستای تاتار گفت: با تجمع در این روز به دشمنان ثابت میکنیم که با برپاکردن آشوب و توهین به مقدسات هیچ غلطی نمی توانند کنند چون تمام ملت ایران بایکدیگر متحد هستند .

خط فکری و عقیدتی ملت ایران با عوامل فتنه جداست

رقیه یازرلو بانوی خانه دار رامیانی به خبرنگار گل رامیان گفت: دشمنان اسلام در انتخابات سال 88 قصد براندازی نظام را داشتند و مردم با حضور باشکوه در 9 دی نشان دادند که خط فکری و عقیدتی ملت ایران با عوامل فتنه جداست.

حضور گسترده مردم نمود "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"

آزیتا رجبلو بانوی خانه دار رامیانی به خبرنگار ما گفت: 9 دی امسال مصادف با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) است و مردم حضور خود را گسترده تر از همیشه نشان دادند و به عوامل بیگانه و داخلی کشورمان که با عقاید و اعتقادات اسلامی مردم بازی میکنند نشان دهند، این حضور نمود "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" است.

9 دی روز بصیرت است

عصمت باقری دانشجوی حقوق به خبرنگار ما گفت: روز 9 دی روز بصیرت است،روزی که مردم ولایی ایران به صحنه آمدند تا دستهای متجاوزان را که برای تزلزل این نظام دراز شده بود را قطع کنند و ثابت کنند که تابع ولایت و رهبری هستند .

وی افزود: امروز تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های انقلاب و امام راحل  است تا بگوییم ما هستیم با ولایت تا شهادت.

9 دی باطن پلید منافقان نمایان شد

جوادکوهساریان نوجوان رامیانی گفت: 9 دی روزی است که باطن پلید منافقان نمایان شد .جوانان باید از لحاظ عمی، فرهنگی و دینی رشد کنند که توانایی برخورد با هرگونه منافق را داشته باشند چون همیشه جنگ با سلاح نیست مهم جنگ نرم است.

9 دی آشکار شدن صلابت داخلی ملت ایران برای دشمنان خارجی

علیرضا بای شهروند رامیانی دیگر در گفتگو خبرنگار گل رامیان اظهار کرد: به حول قوه الهی دست دشمنان داخلی اسلام نمایان شد و ملت ایران دوست و دشمن خود را شناختند و همچنین یک بار دیگر صلابت داخلی ملت ایران برای دشمنان خارجی اشکار شد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: جریان 9 دی را اشخاص به راه انداختند و عوام خواباندند. اکنو ن ما با تجمع در این روز می خواهیم  بگوییم که ما بی بصیرت نیستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.